Sayfalar

8 Ocak 2018 Pazartesi

Tayland Dizisi- Angel Magic

Dizi Adı: Angel Magic
Yayın Yılı: 2014
Bölüm Sayısı: 28
Kategori: Fantastik, romantik, komedi, gençlik
Oyuncular: Push Puttichai Kasetsin, View Wannarot Sonthichai

Konusu:
Beauty küçük yaşta anne ve babasını kaybetmiş, zengin bir kızdır. Belli nedenlerden ötürü kuşlardan nefret eden Beauty, bencil, kendini düşünen, şımarık bir kızdır. Bir gün lanetlenir ve güneş battığında kuşa dönüşmek zorunda kalır. Bu laneti kaldırmanın yolu karşılık beklemeden iyilik yapmak ve kendini seven erkekten öpücük almaktır. Eğer 3 ay içinde başaramazsa sonsuza dek kuş olarak kalacaktır.

Yorumum:
Öncelikle benim ilk izlediğim Push dizisiydi ve son da olmadı. İlk izlediğimde Push'un oyunculuğunu geri planda kaldığını gördüm. Esas oğlan olarak değil de sanki yardımcı oyuncu gibiydi. Tabi böyle olması bir yerde normal. Konu Beauty'nin iyi bir insan olmasını içeriyordu. Beauty'nin kuş hallerini özellikle çok sevdim. Davranışları ve kıyafetiyle tıpkı bir kuştu Beauty.Ayrıca söylemeden geçemiyeceğim Push'un Beauty demesine öldüm.


Kuş Beauty



Diziden çıkarılacak çok fazla anlam vardı bence. Özellikle Beauty'nin iyiliğin ne olduğunu öğrenirken ki davranışları bana çok şey anlattı. Bazı sahnelerde dedim ki "aha şimdi beni şaşırtmayıp klasik Beauty gibi davranacak" dediğim yerlerde tam bir iyilik meleği gibi davranan Beauty'nin sonunda beni şaşırtmayan halleri sanki insanlığı anlatır gibiydi.

Beauty'nin muhabbet kuşu haliyle -evet muhabbet kuşuna dönüştü- kilometrelerce yol kat etmesi de takdire şayandı doğrusu.
En sonunda Beauty iyiliğin ne olduğunu anlayıp gerçek sevgiyi bulabilecek mi?

Bu arada küçük dipnot Push -dizideki ismiyle Teepob- ile Beauty çocukluk arkadaşları. Beauty'nin küçükkende şımarık olması Teepob'un aklında nasıl kalmış olacak acaba? 

Dizi için puanım 5 üzerinden 5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder