Sayfalar

8 Ocak 2018 Pazartesi

Kore Dizisi- Goblin


Dizi adı: Goblin, 도깨비 (Dokkaebi) , Guardian: The Lonely and Great God
Tür: Dram, Romantik, Fantastik
Bölüm sayısı: 16
Yayın yılı: 2016-2017
Oyuncular: Gong Yoo (Kim Shin), Kim Go-Eun(Ji Eun-Tak), Lee Dong-Wook (Wang Yeo), Yoo In-Na (Kim Sun (Sunny)), Yook Sung-Jae (Yoo Duk-Hwa)

Konusu: 
Uzun yıllar yaşamış olan Goblin Kim Shin artık yaşamına son vermek istemektedir. Bunu yapabilecek tek kişi de goblinin gelinini aramaya başlar. Ölüm meleği ile tanışır ve aynı evi paylaşmak zorunda kalırlar.





Yorumum:
Spoiler vermeden anlatılması zor dizilerden Goblin.
Ölüm melekleri çok büyük günah işleyenlerdir. Hafızaları silinir, geçmişlerine dair bir şey hatırlamazlar. İşte bu noktada ölüm meleğimiz ile diğer karakterler arasında işler arap saçına dönüyor.
Ji Eun Tak küçüklüğünden beri hayaletleri görebilme yeteneğine sahip, yalnız bir kızdır. Karakteri çok tatlı ve yaşama karşı pozitif bulduğumu söylemeliyim.


Goblin sanki o kadar sene yaşamasına rağmen çok sevimli, komik ve eğlenceli bir karakter geldi bana. Hele ölüm meleği ile aralarındaki diyaloglara bayıldım.

Dizinin müzikleri sanırım benim için dizinin en iyi yönlerinden biri oldu. Her ost'u bayılarak dinlediğimi söylemeden geçemeyeceğim.
Zaten ost'ların çoğu ödül almış. Buradan da anlaşılacağı gibi mükemmel müziklerdi.

Negatif olarak söyleyebileceğim tek şey sanırım finaldi. Beklentimi karşılamadı gibi geldi. Sanki havada kalmıştı. Neyin nasıl olduğunu anlayamadığım bir final oldu. Ama bu dizinin değerini gözümden düşürdü mü? Tabiki hayır!!


Dizi bana her duyguyu yaşattı. Çok güldüm, çok ağladım, çok mutlu oldum, çok şaşırdım. Olay örgüleri ,kurgusu dehşetti. Kesinlikle izlenmesi gereken dizilerden.

Dizi için puanım 5 üzerinden 5 tabiki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder