Sayfalar

9 Ocak 2018 Salı

Tayland Dizisi- Kleun Cheewit

Dizi adı: Kleun Cheewit
Yayın Yılı: 2017
Bölüm Sayısı: 15
Kategori: Romantik, dram
Oyuncular: Urassaya Sperbund (Jeerawat), Prin Suparat (Sathit)

Konusu: 
Jee'nin üvey babası onu her fırsatta taciz etmeye çalışır. Üvey babasının adamları Jee'yi kaçırmaya çalışırken ona ilaç verir. Jee ellerinden kaçar ve arabaya atlar. Thit'in nişanlısına çarpar. Jee hiçbir şey hatırlamaz. Onun yerine suçu şoförü üstlenir. Thit Jee'yi kazadan sorumlu tutar. Her gördüğünde kızı aşağılar. Jee'yi yuva yıkan biri olarak görür ve işler iyice sarpa sarır.

Yorumum:
Öncelikle Urassaya bayıldım. Çok güzel bir kız ve oyunculuğunu çok sevdim. Ama Prin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Karakterden midir yoksa oyunculuğundan mıdır bilmiyorum ama hiç ısınamadım karaktere. Prin'in başka dizisini izlemediğim için karşılaştırma da yapamıyorum.

Jee karakterine ise bayıldım. İnsanların hakkında düşündükleri canını acıtsa da bunu görmelerine izin vermiyor. Çok güçlü bir karakter. Thit'in onu aşağılaması karşısında sessiz kalmıyor, dikleniyor. İnsanlara kendini anlatmayı sevmeyen insanların onu anlamasını bekleyen bir karakter. Thit'in nişanlısı için üzülüyor ve bunu telafi etmek için elinden geleni yapıyor.

Öte yandan Thit karakterini sevemedim. Gözüne perde inmiş gibi ısrarla bazı şeyleri görmüyor. Gerçi sevdiği birini kaybettiği için bu mazur görülebilir ama bir yerden sonra artık kabak tadı vermeye başladı. Seven Thit'e ise ısınamadım. Jee'nin bu kadar çabuk her şeyi unutmasına sinirlendim. O kadar aşağılamadan sonra böyle bir tavır oldu mu bilemedim..


Birde Jee'nin eski yaşamını görüp -gerçekten kolay şeyler yaşamamış- Thit'in ona hala kötü davranmasına anlam veremedim. Anlayamadı kızın o kadar kötü biri olmadığını.





Olumsuzluklar da göze alındığında dizi için puanım 5 üzerinden 3..








6 yorum:

  1. BU ZAMANA KADAR İZLEDİĞİM EN MÜKEMMEL TAYLAND DİZİSİ ÇOK GÜZELDİ VE THİT ÇOK TATLI VE KANIM ÇOK ÇABUK ISINDI GAYET MÜKEMMELDİ HERŞEY HİÇ SIKILMADAN BAYMADAN İZLEDİM 1,2 AY SONRA EVLENECEĞİ GELECEĞİM DEDİĞİ KADINI KAYBETTİ THİR İN BÖYLE DAVRANMASI GAYET NORMALDİ SAYGI DUYUYORUM TABİKİ SÖYLEDİKLERİNE AMA KIZIN İYİ YÖNLERİNİ GÖRSEDE YEDİREMİYORDU NASIL JEE İYİ BİRİ OLDUĞU HALDE ERKEKLERE ASLINDA GÜVENMEDİĞİ HALDE O KADAR LAFA İSTİRAYA MARUZ KALIYOR AMA DÜŞMÜYOR KENDİNİ BIRAKMIYOR THİT DE HER NE KADAR JEE NİN İYİLİKLERİ GÖRSEDE GURURUNU VE TİW E KARŞI KÖTÜ HİSSETTİĞİ İÇİN KIZA KÖTÜ DAVRANMAYA DEVAM EDİYOR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh şu gurur az daha her şeyi mahvedecekti. Aynen sıkılmadan izlenen bir diziydi. :) ama jee nin de iyiliği görmeliydi yani hahaha

      Sil
  2. Konu güzel gibi ilk bölüm bitti. Bakalım dizi de bitince aynı fikir de olacak mıyım?
    Bu arada bloğun süper canım ��

    YanıtlaSil
  3. @nanemaydonoz sofrasıGÜL Görüşlerini bekliyorum o zaman:) çok teşekkürler🤗

    YanıtlaSil
  4. Keşke daha çok bölüm olsaymış

    YanıtlaSil