Sayfalar

11 Ocak 2018 Perşembe

Tayland Dizisi- Roy Leh Sanae Rai

Dizi Adı: Roy Leh Sanae Rai
Yayın yılı: 2014
Bölüm Sayısı: 14
Tür: Dram, gençlik, romantik
Oyuncular: Push Puttichai Kasetsin (Kongpope), Lily Pantila Pansirithanachote (Namneung)

Konusu:
Kongpope'un babası zamanında Namneung'ın babasına kazık atar ve Namneung'ın babasının ölümüne neden olur. Kongpope'un babası ölüm döşeğindeyken bunu telafi etmek ister. Namneung'a 500 milyon baht bırakır. Vasiyeti öğrenen Kongpope parasının tanımadığı bir kızda olacağını kaldıramaz ve parayı geri alabilmenin yollarını arar. Sonuç olarak Namneung'ı kendine aşık edip parasını alabileceğini düşünür. Acaba her şey Kongpope'un düşündüğü gibi mi olacak?

Yorumum:
Öncelikle bu izlediğim 2.Push dizisiydi ve severek izledim diyemeyeceğim. Çünkü Push'un dizideki karakterine gıcık oldum. Kızın duygularıyla oynayıp parasını almak da neymiş. Zaten yeterince paran var. Neyine yetmemiş anlamadım. Dizi boyunca göreceksiniz gerçekten Kongpope'un kazandığı paralar inanılmaz derecede oluyormuş. Namneung'ın babasının da kurulmasında yardımı olan gece klubü sayesinde. Adı da Harem.

Namneung karakterine de ayrı bir sinir oldum. Kız saftirik takılıyor. Oyunculuğundan mıdır nedir bilemedim ama ısınamadım. Bir tutuktu sanki. Sonrasında Kongpope'u çıldırtmak için bir şeyler yapıyor ama onları yaparken bile ısınamadım. Bir boş bakıyordu gibi.

Diğer yandan bu dizi Push için sıçrama olmuş diyorlar. Biz öyle duyduk. Gerçekten her dizisinde farklı bir role bürünüyor Push. Ama size naçizane tavsiyem benim gibi bütün dizilerini arka arkaya izlemeyin. Bir yerden sonra her mimiğini ezberliyorsunuz ve role giremiyorsunuz gibi oluyor. İyi bir değerlendirme yapabilmek için Push'dan biraz uzak kalmak iyi oluyor gibi. Nasıl mümkün olacaksa o.

Bunların dışında dizide çok şiddet sahnesi vardı. Özellikle Harem çalışanlarının sürekli birbirine girmesine anlam veremedim. Çığlıklar çok vardı. Resmen kız kavgası izledik birçok sahnede.

Sürekli kavga eden grup
Ayrıca Kongpope'un halası tarafından -ve sinsi bir kız var spoiler yok- sürekli manipüle edilmesi de sinirimi bozmadı değil.

Benim için aman aman bir dizi olmamakla beraber Push için bir zıplama noktası olduğu kesin.

Dizi için puanım 5 üzerinden 3..





..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder