Sayfalar

16 Haziran 2020 Salı

Tayland Dizisi-U-Prince Series



Tür: Romantik Komedi
Yayın Yılı: 2016
Sezon: 12

Evet benim ilk Tayland dizileriyle tanışma hikayeme hoş geldiniz. Tesadüfen Youtube'da klibini görüp "Bu da neymiş bir bakayım. Ne değişik bir dil, izleyebilir miyim acaba?" ile başlayan bir maraton oldu.

Öncelikle seri ile ilgili bilgi vermek istiyorum. 12 sezon gözünüzü korkutmasın. Sezonların bölüm sayıları kısa. Her sezonda farklı bir hikaye ve kahramanlar görüyoruz ama genel olarak karakterler birbirleriyle bağlantılı. 12 tane yakışıklı erkeğin aşk maceralarını anlatan bir seri. Bir sezondaki karakter diğer sezonda ortak arkadaş grupları şeklinde diğer sezonlarda karşımıza çıkıyorlar. Yani bana sorarsanız sezonları sırayla izlemenizde fayda var ama izlemezseniz de bir kayıp yaşamış olmuyorsunuz.

Tek tek konularından bahsetmeyeceğim. Zira hepsi şahsına münhasır 12 üniversite öğrencisinin aşk hayatları. Dizilerin başlıklarından da anlaşılacağı üzere konular şekilleniyor. Bunun yerine dizileri Türkçe izleyebileceğiniz sitenin linkini başlıklara ekleyeceğim.










Bu dizi için bir not eklemek istiyorum. Başroldeki kızın adı Jannie Weigel. Daha 19 yaşında olmasına rağmen çok yetenekli bir şarkıcı bence. Şarkılarına bir şans vermenizi tavsiye ederim. Yarı Alman olduğu için İngilice,Almanca,Tayca şarkıları ve coverları var.





Eğer bana favorilerimi sorarsanız; Lovely Geologist, Foxy Pilot, Single Lawyer, Badly Politics, Ambitious Boss derdim. Eğer hepsini izleyemem derseniz en azından bu dizilere göz atmanızda fayda var derim. İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder