Sayfalar

14 Haziran 2020 Pazar

Kore Dizisi-Welcome

Adı: Welcome | Meow, the Secret Boy | 어서와
Tür: Romantik, Komedi, Gençlik, Fantastik
imdb: 7.5
Bölüm Sayısı: 24
Bölüm Süresi: 35 Dakika
Yapım Yılı: 2019 – 2020

Dizi, insana dönüşebilen bir kedi (L) ve onun sahibi (Shin Ye-Eun) etrafında dönmektedir. Oldukça zor zamanlar geçirmekte olan Sol-A, sokakta bulduğu bir kediyi evine getirir. Evini açtığı kedi sayesinde yaralı kalbi iyileşmeye başlar.

Bir zamanlar konusu neredeyse birebir aynı olan bir webtoon’a başlamıştım. Bu dizi de ilk bu yüzden dikkatimi çekti. Dizinin kendisi de bir webtoon uyarlaması zaten. Çok sevimli, sıcak bir dizi.

Başrolde L’in olduğunu görünce biraz tereddüt ettim açıkçası. Oyunculuğunu da ses tonunu ve diksiyonunu çok beğenmediğim için dizilerini izlemek bana zor gelmiştir. Ama iyi ki bu önyargıya kapılıp diziyi izlemekten vazgeçmemişim.

Konusuna değinmek gerekirse başroldeki kızımız ve kedisi arasında geçen bir aşk hikayesini anlatıyor. Bu kedi insana dönüşebiliyor. Konuyla ilgili çok detay vermek istemiyorum. Çünkü ne desem spoiler olacak gibi. Ama şunu söyleyebilirim ki çok tatlı, entrikasız, sevimli ve sıcacık bir diziydi.

Dizinin başında ve sonunda hayvan sahipleriyle röportaj yapmışlar. Hayvanlarına duydukları sevgiyi anlatan kısacık bir röportaj… İçimi ısıttı, pamuk gibi oldum.

Dizi bitince de hüngür hüngür ağladım. Kedi insanı olmasam da başroldeki kedi çok tatlıydı ne yalan söyleyeyim. Her gördüğümde bir “Oy oy ne tatlı” dedim.

Dizide insanların hayvanlara nasıl davrandığını doğru ve yanlış yönleriyle ele alıyor ve bu benim çok hoşuma gitti. Büyük bir hayvan sever olarak bazı yerlerde gözyaşlarımı tutamadım.

Bölüm sayısı da çok uzun değil. Hele yarım saatlik bölümler halinde olduğunu düşünürsek. Diziyi beğendim ve bu diziye bir şans vermenizi tavsiye ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder